Сценарії

Ми розуміємо, що для розробки успішної квест-кімнати в реальності важливими є усі нюанси: приміщення, тематика, сценарій, завдання, системи, декорації та бюджет. Розробляючи сценарії до кімнат, ми враховуємо кожен із вище перерахованих аспектів.

ПРИМІЩЕННЯ

Приміщення бувають різні, але для нас важливо виділити їхні особливості та переваги і вдало використати їх у наповненні кімнати. 

ТЕМАТИКА

Велику роль грає тематика кімнати – саме ідея задає загальний хід квесту, надає йому певного емоційного забарвлення та атмосфери, яка повинна сподобатись і запам’ятатись гравцям. Перед  розробкою кімнати ми досліджуємо модні та актуальні тенденції, а також спосіб мислення та інтереси аудиторії.

СЦЕНАРІЙ

Сценарій квесту – це план послідовності проходження гри. Створюючи ряд завдань для кімнати, ми відштовхуємось  від приміщення та тематики. В сценарії повинні брати участь предмети, які впишуться в стиль кімнати, але, разом з тим, виконують і іншу функцію – є підказками або частинами механізмів квесту. Наші сценарії можуть бути різної складності, складатись із кількох ліній, містити в собі несподівані повороти подій.

ЗАВДАННЯ

Завдання для нас є ключовими у створенні квест-кімнати. Від дій, які команда робитиме в кімнаті із підручними предметами, залежить швидкість та якість їхньої гри. Тому, щоб учасники залишались задоволеними, важливо, щоб усі завдання квесту були цікавими, оригінальними та нестандартними, а основне – якісно виконаними.

СИСТЕМИ

Ми реалізовуємо завдання та робимо їх цікавими для гравців, створюючи системи різного типу та складності. В наших системах можуть брати участь різноманітні предмети, а також використовуватись датчики на різні фізичні явища: тепло, холод, світло, воду, дію магніту та багато іншого.

ДЕКОРАЦІЇ

Підтримувати атмосферу обраної тематики квест-кімнати нам також допомагає декор приміщення. В наших сценаріях він може бути абсолютно різноманітним – починаючи від стін та стелі і закінчуючи найдрібнішими деталями меблів чи інтер’єру.